logo
0

DOSTAVA

Dobro došli u DIGIEXPERT centar za podršku.
Kako možemo da vam pomognemo?
Ukoliko imate problem, želite stručni savet ili bilo koje pitanje vezano za naše proizvode, obratite nam se.
Imajući u vidu važnost podrške na koju potrošač može da se osloni posle kupovine kućne tehnike, našim korisnicima dostupan je korisnički servis.

Potražite pomoć, pronađite odgovore!
Kontakt telefon: +381 62 8132264
Mail: info@digiexpert.rs

Pre nego što predamo paket prevozniku ili ga dostavimo na izabranu lokaciju, obavljamo vizuelni pregled proizvoda u našem skladištu. Svi proizvodi se pažljivo pakuju u odgovarajuća zaštitna pakovanja, kako bi se tokom transporta maksimalno zaštitili od bilo kakvog oštećenja. Ovako upakovani proizvodi se predaju odeljenju za slanje robe, koje osigurava isporuku paketa kurirskoj službi ili isporuku u odabrano mesto preuzimanja. Sve pošiljke se šalju sa posebnom nalepnicom „lomljivo“  kako bi se osiguralo rukovanje sa posebnom pažnjom u toku prenosa. Na dan dostave bićete obavešteni putem SMS-a o okvirnom vremenu isporuke paketa ili o prispeću pošiljke u odabrano mesto za dostavu.

Dostava robe preduzećem City express ili Post express



Preduzeće City express ili Post express će Vam dostaviti pošiljku u roku od dva radna dana od dana slanja. Na dan dostave paketa, dobićete obaveštenje putem SMS-a, koje sadrži telefonski broj dostavljača City express-a ili Post express-a. City express ili Post express  imaju distribucijska skladišta širom Srbije i zahvaljujući njima se osigurava dostava pošiljke do primaoca na vreme.

Cena dostave na adresu je 400 RSD sa PDV-om.

Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira licu koje je robu dostavilo, odnosno odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva spoljašnja oštećenja. Za svako oštećenje koje je spolja vidljivo, primalac pošiljke mora odmah da zabeleži na dokumentu koji izdaje kurir u trenutku kada se roba isporučuje. Takođe je potrebno da nas o eventualnim spoljašnjim oštećenjima obavestite što je pre moguće e-mailom ili telefonom.

Odmah nakon preuzimanja robe, preporučujemo da temeljno proverite robu. Ako ustanovite da je pošiljka nepotpuna ili oštećena, možete uložiti žalbu e-mailom, telefonom, lično ili putem pošte na kontakt adresu naše prodavnice. Istovremeno, moguće je podneti zahtev za naknadu štete direktno kod prevoznika.

Lično preuzimanje



Proizvode možete lično preuzeti u našem maloprodajnom objektu na adresi Golsvordijeva 36, Beograd - Vračar (preko puta Vukovog spomenika), nakon 24 h od kreiranja porudžbine.